Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w Lublinie zajmuje się świadczeniem usług w zakresie wydawania opinii na temat produktów żywnościowych wprowadzanych po raz pierwszy do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie wzoru formularza powiadomienia o produktach wprowadzanych po raz pierwszy do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, rejestru produktów objętych powiadomieniem oraz wykazu krajowych jednostek naukowych właściwych do wydawania opinii.
Na podstawie art. 31 ust. 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, Nr 182, poz. 1228 i Nr 230, poz. 1511) Instytut Medycyny Wsi został wpisany do WYKAZU KRAJOWYCH JEDNOSTEK NAUKOWYCH WŁAŚCIWYCH DO WYDAWANIA OPINII.
Procedura przyjęcia zlecenia na wykonanie opinii
Po otrzymaniu pełnej dokumentacji Instytut dokonuje wyceny i określa czas realizacji projektu. Następnie wysyłamy Państwu potwierdzenie przyjęcia zlecenia zawierające informacje z p. 1.
Po akceptacji warunków przez klienta, odesłaniu do Instytutu podpisanego potwierdzenia oraz dowodu wpłaty min. 50% ustalonej ceny, następuje uruchomienie zlecenia. Wszystkie przesłane dokumenty traktowane są jako dane poufne.
Niezbędne pliki
Kontakt
Zakład Epidemiologii i Biostatystyki
Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin
telefon: 81 71 84 540
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.